Tłumacz ;*

czwartek, 19 grudnia 2013

Nominacja :)

Hejka :) zostałąm nominowana do Libsten Awards. :) nominowała mnie Julia <3

Odpowiedzi na pytania: :)

1.Jak masz na imię?
-Patrycja <3

2.O czym marzysz?
-Żeby spotkać się z chłopcami 1D ;**

3. Ulubiony przedmiot szkolny?
-w-f ;p

4.Ulubiona piosenka?
-You & I, Rock Me, SOML <33

5.Motto życiowe?
- ----------------

6.Ile masz lat?
- 1 lutego, 13 :)

7.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
-Czytałam bardzo fajne blogi, pomyślałam, że mogłabym też spróbować coś prowadzić ;>

8.Masz rodzeństwo?
-Mam młodszego o rok brata, Kubę :*

9.Hobby?
-sport,...

10.Ulubiona liczba?
-2 i 7 ;) i 8 ;]

11.W jakim województwie mieszkasz?
-woj. warmińsko-mazurskie ;p

Moje pytania:
1. imię?
2. Wiek?
3. ulubiony blog?
4. Hobby?
5. ile prowadzisz blogów?
6.masz rodzeństwo?
7.ulubienieć 1D?
8. gdzie mieszkasz?
9. ulub. piosenka?
10. ulub. kolor?
11. masz aska?

w komentarzach napiszcie linki do waszych blogów. chętnie poczytam. kilka bede nominowac <3 ;p

1 komentarz:

  1. http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://crazyteenslifestory.blogspot.com
    Zapraszam Niati <3

    OdpowiedzUsuń